שאלות נפוצות

ניוזלטר

ניתן להירשם לרשימת התפוצה באתר תחת הקטגוריה ניוזלוטר
שם עלייך לבחור באיזו פלטפורמה תרצי לקבל עדכונים – וואטסאפ או במייל.
לאחר ההרשמה תוכלי לקבל עדכונים על הטור שעולה לבלוג ועל פריטים, קולקציות ומבצעים חדשים

משלוחים

איסוף עצמי: איסוף עצמי מתבצע מכתובתנו: ארלוזורוב 76 ב’, בת ים | חובה לאסוף עד 7 ימי עסקים מיום ההזמנה ולתאם הגעה מראש.
דואר רשום למשלוח הסחורה: עד 21 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה (15 ש"ח) [עלול להשתנות]משלוח עד הבית: עד 4 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה (35 ש"ח) [עלול להשתנות]

בתקופת חגים ומבצעים יתכנו עיקובים עם זמני אספקה בשל עומס הזמנות

יום אספקת הסחורה – היום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש

כתובת למשלוח דואר – הכתובת שציינה המזמינה ככתובת למשלוח הזמנות.

יום ביצוע ההזמנה – היום בו חברת האשראי אישרה את התשלום
ימי עסקים הינם ימי חול, א-ה

ט.ל.ח

זיכויים וביטולים

לא רוצה את ההזמנה שביצעתי:

כדי שתוכלי לקבל זיכוי/החלפה/ביטול עסקה:

1. עלייך לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושלא נפל בו פגם או נזק
2. אנא צרפי את הקבלה לחבילה (בשלב שליחת ההזמנה אלינו)

שימי לב שהאחריות המלאה בשליחת המוצר אלינו חלה על הלקוח(לכן חשוב לשלוח בדואר רשום לדוג’- שיהא תיעוד)

זיכוי/ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת הודעה מהאתר המאשרת את הבקשה לביטול העסקה- קבלת ההודעה מהלקוח.
במקרה שהזיכוי/ביטול אושר – יש להשיב את המוצר למפעיל (בכתובת המצויינת בצרו קשר-קישור) כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח, זאת בנוסף לדמי הביטול.

לפנייך 2 אופציות במקרה של חרטה על ההזמנה:

1. זיכוי:

ניתן לשלוח אלינו (כתובת מופיעה בשני הקישורים שבהמשך) את המוצר לקבלת זיכוי עד 20 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס גילוי לפי המאוחר מביניהם (שימי לב : עלייך לעדכן אותנו שאת מחזירה מוצר בטופס "זיכוי מוצר" (קישור לטופס) או לחלופין ליצור איתנו קשר (קישור צור קשר )באחת מהדרכים האחרות המופיעות בקישור)

לא יגבו דמי ביטול בבקשת זיכוי !

אין החזר כספי על דמי משלוח של שליחת המוצר/ים אלינו

2. ביטול עסקה:

ניתן לבטל את העסקה מיום עשיית העסקה ועד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס גילוי לפי המאוחר מבניהם (שימי לב : החוק מחייב משלוח הודעת ביטול עסקה בכתב- נא לעדכן אותנו שאת מחזירה מוצר בטופס "ביטול עסקה" (קישור לטופס) או לחלופין ליצור איתנו קשר (קישור צור קשר ) באחת מהדרכים האחרות המופיעות בקישור )

במקרה של ביטול העסקה יגבו דמי ביטול עקב חרטה בגובה של 5% או 100 ₪ (הנמוך מביניהם)- בתוספת עד 2% נוספים עלות עמלת אשראי.
מוצר פגום-

במידה וקיבלת מוצר פגום צרי קשר (קישור לקטגוריה צרו קשר) עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס גילוי לפי המאוחר מביניהם.

מוצר שלא הגיע:

במידה ולא קיבלת את ההזמנה שלך במסגרת הזמן שאמור להגיע המשלוח צרי קשר (קישור לקטגוריה צרו קשר)
אי התאמה בין ההזמנה למוצרים שהגיעו וחבילה שהגיעה פתוחה

כדי שתוכלי לקבל זיכוי/החלפה/ביטול עסקה:

1. עלייך לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושלא נפל בו פגם או נזק
2. אנא צרפי את הקבלה לחבילה (בשלב שליחת ההזמנה אלינו)

שימי לב שהאחריות המלאה בשליחת המוצר אלינו חלה על הלקוח(לכן חשוב לשלוח בדואר רשום לדוג’- שיהא תיעוד)
אספקת מוצר לבית הלקוח תגיע באריזה סגורה שעברה ביקורות מוקדמות לגבי תכולתה וכמות המוצרים שבתוכה. במקרה בו הלקוח יתלונן על אי קבלת מוצר שהגיע בחבילה סגורה, התלונה על כך חייבת להגיע באופן מיידי להנהלת האתר שזו תפעל לאיתור הבעיה. צרו קשר 

במקרה של פריטים או כמויות לא תואמות הזמנה- על המזמין לבדוק כי המוצרים אשר קיבל לידיו תואמים את פרטי ההזמנה כפי שזו נעשתה על ידו. ככל שישנה אי התאמה בין המוצרים שהוזמנו למוצרים שהתקבלו בפועל (למשל הכמות שהתקבלה אינה תואמת את הכמות שהוזמנה), על המזמין להודיע למפעיל בתוך 24 שעות ממועד קבלת המשלוח. ככל שהמזמין לא הודיע למפעיל במועד האמור, יראו את המזמין כמי שאישר כי קיימת התאמה בין ההזמנה למשלוח ולמזמין לא יהיו טענות נגד המפעיל בשל כך.

זיכוי/ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת הודעה מהאתר המאשרת את הבקשה לביטול העסקה- קבלת ההודעה מהלקוח.
במקרה שהזיכוי/ביטול אושר – יש להשיב את המוצר למפעיל (בכתובת המצויינת בצרו קשר-קישור) כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח, זאת בנוסף לדמי הביטול.

לפנייך 2 אופציות במקרה של חוסר תאימות בין ההזמנה למשלוח:

1. זיכוי

ניתן לשלוח אלינו (כתובת מופיעה בשני הקישורים שבהמשך) את המוצר לקבלת זיכוי/החלפה עד 20 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס גילוי לפי המאוחר מביניהם (שימי לב : עלייך לעדכן אותנו שאת מחזירה מוצר בטופס "זיכוי מוצר" (קישור לטופס) או לחלופין ליצור איתנו קשר (קישור צור קשר )באחת מהדרכים האחרות המופיעות בקישור)

לא יגבו דמי ביטול בבקשת זיכוי !

יתווסף החזר כספי על דמי משלוח של שליחת המוצר/ים אלינו בזיכוי שתקבלי כנגד הצגת קבלת עלות המשלוח ובהתאם למחירו (לא יעלה על 20 ש"ח).

2. ביטול עסקה:

ניתן לבטל את העסקה מיום עשיית העסקה ועד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס גילוי לפי המאוחר מבניהם (שימי לב : החוק מחייב משלוח הודעת ביטול עסקה בכתב- נא לעדכן אותנו שאת מחזירה מוצר בטופס "ביטול עסקה" (קישור לטופס) או לחלופין ליצור איתנו קשר (קישור צור קשר ) באחת מהדרכים האחרות המופיעות בקישור )

במקרה של ביטול העסקה יגבו דמי ביטול עקב חרטה בגובה של 5% או 100 ₪ (הנמוך מביניהם)- בתוספת עד 2% נוספים עלות עמלת אשראי.
שינוי פריט/ים מתוך הזמנה שטרם נשלחה

במידה והזמנת פריט דרך האתר, ואת מעוניינת לבטל אותו או להחליף לפריט אחר- כל עוד ההזמנה טרם יצאה להפצה כאשר יצרת איתנו קשר- ישונו הפריטים בהתאם 12
זיכויים&ביטולים על מוצרים שנרכשו במבצעים/ outlet
מדיניות ביטולים (החזר כספי) במקרים הנ"ל כפי מדיניות ביטולים ברכישות אחרות
מדיניות החלפות וזיכויים כפי מדיניות החלפות&זיכויים ברכישות מלבד מס’ הימים בהם ניתן להחזיר ושתתאפשר החזרה/זיכוי- מס’ הימים במקרים אלו הוא 14 ימי עסקים במקום המס’ הימין המצויין במדיניות החלפות וזיכויים.

חישובי מחיר במקרים הנ"ל:

במידה ובהחזרת פריט/ים כמות הפריטים שנותרה אצלך אינה עונה על כמות הפריטים שנדרשו כדי להשתתף במבצע- ההנחה/הצעת המבצע תבוטל.

החזרת פריט/ים במקרה של רכישת פריטים במבצע של התלויה בכמות פריטים (כגון ביטול פריט ממבצע 1+1) תבטל את ההנחה והפריטים שתבחרי להשאיר אצלך יחזרו למחירם המקורי.
כל זאת כמובן במידה והפריטים שנשארים אצלך אינם עומדים בכמות שנדרשה להשתתופת במבצע.

מדיניות פרטיות ואבטחה

דיני פרטיות הינם ערך עליון עבור המפעיל, ומשכך כל הפעולות שמבצע המפעיל מפוקחות בהתאם לחוק הגנת פרטיות והדין הנלווה.
האתר מתחייב לשמור על סודיות הגולש ולא להעביר פרטים לכל גורם אחר.
המפעיל unifect.fahion, כמו גם חברות אחיות וגורמי משנה נוספים הפועלים מטעם unifect.fashion ובהתאם לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.

למען הסר ספק, אתר המפעיל עושה שימוש בפלטפורמת רכישה מאובטחת לצורך שמירה על פרטיות המשתמש באבטחת המידע בביצוע הרכישה. הסליקה באתר מאובטחת באמצעות פרוטוקול SSL – בצורה הנחשב לתקן מאובטח ושמור ביותר.
נוסף על כך מפעיל האתר מתחייב שלא להעביר בשום דרך את פרטי האשראי או פרטי הלקוח לצד ג’.
האתר מאובטח בטכנולוגית SSL ישנה הפרדה מוחלטת בין שרתי האתר ובין שרתי מסדי הנתונים עליו שמורים פרטי האשראי. נתוני כרטיסי האשראי עורבלו באמצעות צופן ייחודי ובלעדי כך שאין יכולת ממשית לכתחילה למי שאינו מורשה לאסוף נתונים מבסיס הנתונים של האתר.
אתר החברה משתמש ב”עוגיות” (Cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע.
(דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies. אם אינך יודע כיצד לעשות זאת, בדוק בקובץ העזרה של הדפדפן בו הנך משתמש)
אנו נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע שלך. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

רישום משתמש מצריך יצירת שם משתמש וסיסמא לרבות ציון פרטי התקשרות ובלעדי פרטים הללו   עם רישום המשתמש באתר, יתבקש המשתמש לבחור שם משתמש וסיסמה וכן לספק פרטי התקשרות שונים. ככל שפרטי המשתמש יישמרו במערכת ועל ההתקן ממנו מבוצעת הרכישה, על המשתמש לדאוג להגן על פרטים אלו ולא תישמע כל טענה לפיה צד שלישי עשה שימוש בפרטים , לרבות פרטי האשראי, לצורך ביצוע עסקה עליה המשתמש לכאורה כלל לא ידע.

מידות והתאמה

מתחת לכל פריט ישנה טבלת מידות איתה תוכלי להעזר בבחירת המידה המדוייקת עבורך,
ע”פ פירוט ההיקפים ואורך הפריט בס”מ 🙂

אפשרויות תשלום

התשלום באתר מתבצע דרך כרטיס אשראי בלבד – אין אפשרות לרכישה במזומן.

*לתשלום בהעברה בנקאית יש לפנות לשירות הלקוחות בעמוד צרו קשר ולפתוח בקשה – משתדלים להיענות לכל הבקשות 🙂

אחריות?

האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה.

האחריות למוצר ניתנת לתקופה של 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס גילוי לפי המאוחר מביניהם.
מבלי לגרוע מהאמור ישנם פריטים הכוללים אחריות נוספת מעבר לאחריות הבסיסית- והאחריות בעבורם תינתן אך ורק אם צוין על גבי המוצר שישנה אחריות עליו ובהתאם לאחריות המצויינת בלבד.

האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות החנות האתר מכירות “https://unifect.co.il” החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.

הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.

אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה משימוש שגוי במוצר

החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.

בעת פנייה להחלפת מוצר בשל היותו תקול, ישלח המוצר לאתר לבדיקה. רק לאחר בדיקת מבקר האיכות ולאחר קבלת אישורו לתקלה במוצר יוחלף המוצר במוצר חדש, זהה או דומה.
לפנייה וזיכוי/ביטול מוצר בנושא זה. פני אלינו בצרו קשר(קישור)
1. המפעיל מקפיד, כי המוצרים המוצעים על ידו באתר יהיו באיכות טובה  בכפוף לאופן השימוש כמופיע ברובריקת “שאלות נפוצות” באתר.

2. המפעיל אינו היצרן של המוצרים ומשכך אינו מספק אחריות לזמן קצוב ממועד הרכישה, אלא אך ורק על פי חוק כמופרט לעיל.

3. ככלל אין אחריות על המוצרים שבאתר, מדובר במוצרים שנועדו לרצות את הלקוחות.

4. המפעיל לא יישא באחריות לכל נזק ו/או פגיעה ישירים ו/או עקיפים מכל סוג שהוא שייגרמו למזמין ו/או לצדדים שלישיים כתוצאה משימוש ומהסתמכות על התוכן המופיע באתר.

5. הנתונים והמידע המופיעים על גבי המוצרים ובאתר ניתנים לעתים על ידי צדדים שלישיים לרבות, אך לא רק, יצרנים, ספקים ו/או יבואנים, ועל כן המפעיל לא יישא בכל אחריות בנוגע לנתונים והמידע על המוצרים כאמור לעיל ככל ואלה לא מוצרים שיוצרו על ידה.

6. המפעיל עושה את מירב המאמצים על מנת לוודא כי המידע על המוצרים המופיעים באתר יתאים למוצר הנמכר. עם זאת לעתים ייתכנו טעויות בתום לב בנוגע לפרטים ולמידע על המוצרים כמופיע באתר, ועל כן טרם צריכת המוצר יש לקרוא בעיון את פרטיו של כל מוצר. ככל שסופק לך מוצר שאינו תואם את הניראות ו/או תיאור המוצר באתר – הנך מוזמנ/ת לפנות אל שירות הלקוחות להמשך טיפול.

7. במקרה של ויכוח בנושא שירות ואחריות לאחר קבלת המוצר ולאחר שימוש בתקופת האחריות מסכימים הצדדים מראש כי בכל מקרה של ויכוח או תביעה כספית אזי שבמקרה כזה סכום התביעה כלפי האתר לא יוכל לעלות מעבר לסכום מוצר מקביל ותקין על כפי ערכו ביום התביעה.

משלוחים לחו”ל?

עדיין לא, אנחנו מכוונים לשם ובע"ה יוצע שירות זה בהמשך 🙂

האם מבצעים מכירות בסיטונאות?

אנו מבצעים מכירה סיטונאית של פריטים ספציפיים בלבד. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת לקבל פרטים נוספים והמשך טיפול – צרו קשר.

אם עדיין לא מצאת את מה שחיפשת – כתבי לנו: