מטפחות ראש – פריט האופנה המפתיע של השנה

יוניפקט אופנה צנועה - תמונת שער 2

מטפחות ראש כבר מזמן נכנסו חזק לשוק האופנה הישראלי. פיסת הבד המיוחדת שמתבלטת בעיקר במגזר הדתי-לאומי-חרדי תפסה מקום בולט ועיקרי בענף הסטיילינג המקומי של ישראל.

חיסול מלאי - כל האתר ב-60% הנחה!!!

בורדו
ירוק-בקבוק
כחול
כתום
+2

כיסוי ראש

כיסוי ראש בלה

45.00
18.00
בורדו
בז'
חרדל
ירוק
+5

כיסוי ראש

מטפחת ראש זיגזג

42.00
16.80
אפור
ורוד
ורוד-ברונזה
חום
+5
40.00
16.00
אפור
ורוד
כחול

כיסוי ראש

מטפחת לונג דלה

39.00
15.60
אדום
אפור
בז'
כתום
+2
42.00
16.80

אם לפני 15 שנה מישהי הייתה חושבת על כך שבימים אלו יעמדו בישראל מאות חנויות אופנה. כאלו שמציעות מטפחות ראש כפריט אופנה מוביל ועיקרי למכירה בחנות – היינו חושבות ואפילו בטוחות שזו כנראה בדיחה. מטפחות הראש עברו אבולוציה משונה אך משובחת לאורך השנים. אם פעם היינו מכירות רק כיסוי רגיל בצורת כובע מבוגר למדי, עם מקסימום 3 צבעים שונים. היום אנו חשופות לשוק פורץ דרך עם אלפי צבעים וסגנונות שונים של מטפחות לכיסוי הראש של האישה.

איך הפכו מטפחות ראש לפריט אופנה מוביל?

עם השנים ובאופן טבעי, נחשפו נשים רבות במגזר החרדי. וגם במגזר הדתי לאומי לכל התפתחות העולם המודרני. חלק מההתפתחות באה לידי ביטוי באינספור סגנונות לבוש, מותגי אופנה עולמיים ועוד פריטי אופנה חדשניים שהצטרפו לשוק. בין כל אלה, אנו רואות גם התפתחות (מן הסתם) בפריטי אופנה צנועים למגזרים הדתיים יותר.

חלק עיקרי בכניסת מטפחות הראש חזק לענף האופנה הישראלי קרה גם בעקבות יזמיות יצירתיות. עם הזמן, כאשר זיהו נשים דתיות אשר חובשות מטפחות ראש בעצמן את הפוטנציאל, התחילו לפרוץ דרך בשוק ולהתוות דרך מיוחדת וחדשה בשוק. אותן נשים זיהו את הביקוש בזמן הנכון ואף חלקן לא הצליחו לעמוד בקצב המטורף שנוצר. חשוב להבין כי השוק העולמי אכן היה בהתקדמות בנושא עוד לפני שזה הגיע לקהל הישראלי. מדובר על נתח שוק עצום אצל נשים מהמגזר הערבי בכל רחבי העולם. עשרות מיליוני נשים המתעטפות ברעלות יצרו ביקוש אדיר וכמויות ייצור בסדרי גודל עולמיים כבר לפני שנים רבות. לכן כאשר הייתה פריצת דרך בישראל למגזרים הדתיים בעם היהודי, היצרנים והמפעלים הגדולים היו ערוכים לכך עם סחורה בשפע, בסגנונות רבים ומגוונים.

בני ברק הצבעונית של תשפ”ב

רבים במגזר החרדי כבר יודעים שהזמנות אונליין הן כבר לא מילה גסה. כיום ניתן לראות נשים רבות במגזר החרדי מזמינות אופנה צנועה דרך האינטרנט. אם פעם היה ניתן להשיג את האופנה הזו רק בחנויות הרחוב של השכונות הכי שמרניות ברחובות ירושלים העתיקה, אלא שהיום מדובר על טרנד אינטרנטי שמופיע בעשרות אם לא מאות אתרים שונים!

חיסול מלאי - כל האתר ב-60% הנחה!!!

ורוד
טורקיז
תכלת

כיסוי ראש

מטפחת חרוזים

42.00
16.80
אפור
ורוד
ירוק מנטה
כחול
+2

כיסוי ראש

כיסוי ראש חורפי

45.00
18.00
בורדו
ירוק-בקבוק
כחול
כתום
+2

כיסוי ראש

כיסוי ראש בלה

45.00
18.00
בז'
ורוד
צהוב
שחור
+1

כיסוי ראש

כיסוי ראש פסים

42.00
16.80
בורדו
בז'
ורוד
כחול
+2
45.00
18.00
אפור
בורדו
בז'
ורוד
+6
42.00
16.80

“הביקוש לא מפסיק לזנק” יצא לנו לדבר עם כמה וכמה נשים וגם גברים מהרחוב במגזר הדתי, סוחרים, קניינים וצרכנים. ואנו רואים מגמה מטפסת ברמה מפתיעה: “מדובר על סדר גודל חדש בשוק האופנה של המגזר. משהו שעוד לא הספקנו כל כך להתרגל אליו או לעכל. אבל מכיוון שהביקוש לא מפסיק לצמוח, אנו עדים לעוד ועוד חנויות ומיני רשתות אופנה חדשות שצצות כל העת, בכל הערים המובילות שמתבלטות במגזר דתי-חרדי ובכלל בקניונים המובילים בכל רחבי הארץ”

מספר לנו ספק מוביל בתחום: “אם פעם היית אומר לי שמחזור המכירות שלי הולך להתבסס על 70-80% מטפחות ראש, הייתי חושב שאתה צוחק עליי. אם אני הולך איתך לא רחוק, אלא כמה שנים אחורה סך הכל. המטפחות האלה היו עוד פריט צדדי שהיה מונח אצלי על המדף, הייתי מחלק במתנה בחינם כמה סטוקים ללקוחות גדולים שלי, ככה על הדרך בכמה צבעים ובקצת סגנונות. אבל היום? אני אומר לך שהיום זה על רוב המדפים שלי בחנות, וגם של המתחרים הכי גדולים שלי. הביקוש התעצם בצורה מטורפת, בהתחלה האמת שלא היינו מוכנים לזה, אבל הנה עם הזמן, הספקנו להתאושש, להבין את הביקוש ולענות על הצורך. היום כמו שאתה רואה, יש המון מטפחות ראש בהמון צבעים, הכל בשפע!”

אוקיי, הנשים הדתיות החלו להזמין באינטרנט, אבל מה באמת הסיפור מאחורי הצמיחה הזו?

אז בהחלט מדובר על הרבה נשים שהתחברו לאינטרנט והחלו לבצע שופינג צנוע ובטוח ברחבי הרשת, אבל לא רק. מדובר על קהל חדש שנכנס בשנים האחרונות, קהל החוזרים והחוזרות בתשובה.

חיסול מלאי - כל האתר ב-60% הנחה!!!

ורוד
טורקיז
תכלת

כיסוי ראש

מטפחת חרוזים

42.00
16.80
בז'
ירוק בהיר
כחול
כחול אבן
+2
39.00
15.60
אפור
ורוד
כחול

כיסוי ראש

מטפחת לונג דלה

39.00
15.60

הרי כולנו מכירים חבר או חברה כזאת שחזרו בתשובה, בדורו של רבי נחמן, הרבי מלובביץ’ (רבי מנחם מנדל שניאורסון) ועוד גדולי דור שמתווים והתוו דרך מיוחדת עפ”י תורת החסידות. אנו עדים לעשרות אלפי בתים בישראל שהחליטו להתחזק ולקחת על עצמם את עניין התשובה וההתקרבות לדרך השם ב-2 ידיים. הנהירה ההמונית הזו של קהל החוזרים בתשובה חיזקה כמובן גם את נושא הצניעות. אם פעם היינו רואים רק נשים חרדיות שמתעטפות ומתעטרות בכיסוי ראש מפוארים, היום אנו רואים קהל מגוון של חוזרות בתשובה שרוכשות מדי חודש מטפחות בשווי מאות ואפילו אלפי שקלים!

חשוב להדגיש נקודה נוספת, יש נשים רבות היום בישראל שהיו רגילות לשופינג רחב ידיים בקניונים הגדולים בהיותן נשים צעירות, כאלו שהיו רגילות לרכוש מכל מותגי האופנה המובילים בעולם ולצאת מהקניון עם מגוון שקיות בסגנונות הכי צבעוניים שיש. ההרגל הזה יצר דרישה חדשה, כיוון שאלו עם הזמן נכנסו לעולם התשובה ולעולם הדת, הן החלו לבוא בדרישה מעניינת של אופנה מסוג אחר. אופנה צבעונית, יצירתית ושיקית, אך עם כל זאת – צנועה. מה שנקרא, צנועה בסטייל.

הדרישה הזו וההרגלים הללו, הביאו למעשה את ספקי האופנה הצנועה להמציא את עצמם מחדש. אם אלו היו רגילים עד לפני כמה שנים לספק כובעים במגוון מצומצם למדי של צבעים וסגנונות, אלא שהפעם נאלצו להתמודד עם גל עצום של קהל צמא לאופנה צבעונית בגדרי ההלכה היהודית. קהל חדש שהם עוד לא פגשו, קהל שפתח להם נישה ישנה-חדשה שהביאה איתה המון המון חנויות ומיני רשתות אופנה צנועה אשר כבשו כל פינה אפשרית ברחובות הכי שמרניים בישראל.

מטפחות ראש ועוד מגוון פריטי אופנה צנועה

באתר של יוניפקט אופנה צנועה תוכלי לגלות מגוון רחב של מטפחות ראש ועוד מאות פריטי אופנה צנועה, חלקם מיוצרים בסטודיו הבית של המותג יוניפקט וחלקם מגיעים אלינו למחסנים היישר ממפעלי הטקסטיל והבד המובילים בחו”ל. אצלנו מקפידים ונותנים את תשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר על מנת להבטיח את איכות הבדים ועמידותם לאורך הזמן. תרצי לשמוע או לגלות יותר? יש לך שאלה חשובה? את מוזמנת לפנות אלינו בכל דרך ולקבל מענה מהיר ומכל הלב.

מקווה שהצלחתי להעביר לך עוד נושא מעניין אודות מטפחות ראש ועל אופנה צנועה בכלל. לכתבות נוספות אני מזמינה אותך להיכנס לבלוג האופנה הצנועה שלנו וליהנות מתוכן איכותי, מקורי ועשיר. להתראות בפעם הבאה אהובה 🙂

×